بانوی حافظ قرآن کریم در طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل شد 

بانوی حافظ قرآن کریم در طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل شد 

تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
میثم زارع گفت: دهمین دوره از اجرای سه شنبه تکریم با تجلیل از یک بانوی حافظ قرآن کریم که یکی از بهیاران خانه بهداشت روستای ریگ سلمی است، برگزار شد.

 «میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم، گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)، تجلیل از یک حافظ قرآن کریم در سه شنبه های تکریم بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: بر همین اساس دهمین دوره از اجرای سه شنبه تکریم با تجلیل از یک بانوی حافظ قرآن کریم که یکی از بهیاران خانه بهداشت روستای ریگ سلمی است، برگزار شد.


وی بیان کرد: این هفته نیز این برنامه با حضور ویدئو کنفرانسی امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قلعه گنج و همچنین با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد در منزل ام البنین زارع و با تجلیل از این بانو، برگزار شد.


زارع تاکید کرد: بهیاران نیز پا به پای کادر درمان به عنوان سفیران سلامت در حال خدمت رسانی به مردم هستند و بنابراین از فرصتی که سه شنبه های تکریم فراهم کرده برای تجلیل از زارع بانوی بهیار روستا استفاده کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ابراز کرد: یک بهیار با تلاش زیاد، نقش مهمی در پیشگیری از بيماری ها و صیانت از سلامت مردم دارد و در ایام کرونایی نیز با سرکشی به منازل اهالی روستا روش های پیشگیری و راه های جلوگیری از انتقال این ویروس منحوس را به روستائیان آموزش داده و به رسالت اصلی خود که همانا تلاش برای حفظ سلامت مردم است، عمل کردند.

وی اظهار کرد: به همین منظور از این بانوی بهیار که یکی از حافظان قرآنی عضو کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم است و در ایام بزرگداشت امام سجاد (ع) در طرح صحیفه خوانی کمک شایانی به ما کرد، تجلیل شد.

زارع در خاتمه عنوان کرد: قطعا تجلیل ما از این بانو و سایر بانوان سفیر سلامت کمترین کاری است که می توان در راستای تکریم آنها انجام داد اما امیدواریم این اقدام موجب خشنودی آنها شود.

پایان پیام/ 586